סודה סטרים נמכרה לפפסיקו תמורת 3.2 מיליארד דולר

סודה סטרים נמכרה לפפסיקו תמורת 3.2 מיליארד דולר

אקזיט מבעבע ! כותרות היום בשרו אקזיסט ישראלי: סודה סטרים נמכרה לפפסיקו תמורת 3.2 מיליארד דולר לברת פפסיקו העולמית המשווקת בין היתר את מוצרי פפסי ומוצרי מזון.

המוצר העיקרי של SodaStream הוא מכשיר בייתי לייצור משקאות מוגזים עם אפשרות לתוספת תרכיזים . פעם קראו לזה גזוז היום נמכרה החברה בסכום עצום השמור לחברות הייטק .

סודה סטרים נמכרה לפפסיקו תמורת 3.2 מיליארד דולר

לא מדובר בחברת הייטק נוסח וייז שנמכרה לגוגל בסכום עתק אלא בחברה כחול לבן שנוסדה ב 1991 ובמהלך שנות התשעים נכנסה לפעילות ברחבי אירופה עד שהונפקה בשנת 2010 בנאסד"ק בשווי של 336 מיליון דולר !!!

סודה סטרים נמכרה לפפסיקו

סודה סטרים נמכרה לפפסיקו Miroslav Škopek

הסיפולוקס מת מצחוק בכמה נמכרה סודה סטרים 

מכשירי הסודה סטרים הם המשך ישיר מכשיר סיפולוקס שתפס מקום בפנתיאון הישראלי. אז בימים ההם בכל בית היה סיפולוקס שבאמצעות בלוני גז קטנים ניתן היה להכין איתו סודה צוננת בבית במחיר נמוך יותר מבקבוקי הסודה במכולת ואפשרות לשלוט על עוצמת הגז בסודה. 

בתחילת שנות האלפיים עוד היה ניתן למצוא מכולות שמכרו בלוני סיפולוקס ( את בלוני הגז הקטנים היה ניתן למחזר הרבה לפני המהפכה הירוקה ) .

כאשר הושקה סודה-קלאב 100 שאפשר להכין  100 ליטר סודה הסיפולוקס ירד באופן רשמי מהבמה לטובת פריט אספנות ישראלי . לקריאה נוספת באתר נוסטלגיה ישראלית . לקראת אמצע שנות האלפיים רכשה קרן "פורטיסימו קפיטל" את המוצר תמורת סכום של 6 מיליון דולר.

מ 6 מליון דולר לאקזיט 3.2 מליארד דולר הסיפור של סודה סטרים 

סודה סטרים נמכרה לפפסיקו תמורת 3.2 מיליארד דולר סיקור מכירת סודה סטרים לפפסיקו העולמית , בכמה נמכרה סודה סטרים , ההיסטוריה של המוצר ועוד מידע על המכירה. חברת פפסיקו מוכרת בישראל את המוצרים הבאים : מכשירים , סירופים , בקבוקים , מיכלי גז לסודה ובריטה.
בריטה

הקונה חברת פפסיקו 

על פי אתר פפסיקו העולמית פפסיקו היא אחת מחברות המזון והמשקאות המובילות בעולם, עם הכנסות נטו של למעלה מ -63 מיליארד דולר בשנת 2017 ותיק עולמי של מותגים מגוונים ואהובים.