מחשבון ביטוח רכב 2023 השוואת ביטוחים

מחשבון ביטוח רכב 2023 משרד האוצר 

השוואת מחירי ביטוח רכב יכולה לחסוך למבוטח מאות שקלים בשנה. באמצעות מחשבון ביטוח רכב 2023 ניתן לבצע השוואת מחיר ביטוח לרכבים. על רקע עליות המחירים של פוליסות הביטוח, מי שרוצה לחסוך ביוקר המחייה והוצאות על ביטוחים, יכול לבצע השוואות מחירים.

מחשבון ביטוח רכב 2019

מחשבון ביטוח רכב 2020

כמה אפשר לחסוך מחשבון ביטוח רכב 2023

מחיר ביטוח רכב מושפע ממספר גורמים עיקריים . מעבר לתמחור הבסיסי של הסיכון קיימת סביבת תחרותית בתחום והלקוח. כיום ניתן לבצע השוואת מחירים של ביטוחי רכב חובה ומקיף. איזה אתר מומלץ להשוואות מחירי פוליסות?.  באמצעות מחשבון משרד האוצר באינטרנט.

חברות הביטוח החדשות שמות דגש על תמחור אישי הכולל התחשבות והנחות או התייקרות פרמיה לפי מרחקי הנהיגה של הנהג והרכב ותמחור ביטוח רכב או ביטוח מקיף לרכב בהתחשב במאפיינים אישיים אמור להוזיל את הפרמיה לנהגים זהירים או למה שנקרא נהגי שבת שאינם נוהגים הרבה.

הפניקס חברה לביטוח יצאה גם היא בקמפיין לביטוחי רכב והוזלות למגזרים שיש ביכולתם להוזיל את הפרמיה כגון כאלו המחזיקים ברכב חברה בנוסף לרכב הפרטי.

כמה עולה ביטוח רכב 2023

ביטוח רכב הוא מוצר חובה אך יקר. ביטוח חובה לרכב הוא פוליסה חובה לכל מי שמחזיק כלי רכב בישראל. בעבר נמכרו פוליסות לביטוחי רכב חובה באמצעות הפול או באמצעות חברת אליהו שלא הצטרפה ולפול והצליחה להוזיל את עלות ביטוח חובה , כיום חברות הביטוח מתמחרות כל אחת בעצמה את מחיר ביטוחי חובה והמחירים משתנים בהתאם.

איפה יותר כדאי לרכוש ביטוח רכב 

אנו חוזרים לדילמה שכל צרכן ביטוחי רכב בישראל חווה. האם לרכוש ביטוח רכב באמצעות סוכן הביטוח שלך או באמצעות ביטוח ישיר שאנו רואים לא מעט פרסומות שלהם. הביטוחים הישירים ללא ספק הצליחו להחדיר לתודעה שהם זולים יותר מאשר סוכן הביטוח, אך במקרה הזה אסור לשכוח את היתרונות של רכישת ביטוח רכב אצל סוכן הביטוח ואת השירות המעולה שמרבית הסוכנים מעניקים ללקוחותיהם.

השוואת ביטוחים 

אנו ממליצים לכל צרכן לקחת דף ועט , ולרשום לעצמו כמה כסף ועקרי כיסוי בכל פוליסת ביטוח רכב. זו דרך מעולה לחסוך כמה מאות שקלים בכל שנה. פשוט תתקשרו לסוכן הביטוח שלכם או קבלו הצעת מחירי באינטרנט מכל חברת ביטוח און ליין והשוו מחירים ועקרי הכיסוי .

מומלץ מאד לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב אתר ממשלתי להשוואות מחירים ואף להציג לכל גורם מה המחיר שניתן לקבל בחברת הביטוח המתחרה ועקרי הכיסוי ולתת לתחרות בתחום ביטוחי רכב לעשות את שלה.

הר הכסף של משרד האוצר 

באותה הזדמנות נזכיר לגולשי האתר את חשיבות ביצוע איתור כספים אבודים. איפה יש איתור כספים חינם?. בהר הכסף או הר הביטוח והאפשרות לאתר כפל ביטוחים. איך תוכלו לחסוך?. ראו אלו פוליסות יש לכם, מה הן מכסות ולאחר התייעצות אחראית עם הסוכן או יועץ בלתי תלוי, תוכלו לבחור אילו פוליסות להשאיר, להחליף או אף להוסיף כיסוי לאחר תכנון פיננסי.

חברות הביטוח הדיגיטליות כבר וכעת ניתן לרכוש ביטוחי רכב גמישים יותר. אנו ממליצים לבדוק כמה העולה ביטוח מקיף וחובה. לצד סוכני הביטוח והבחרות הישירות פועלות בישראל גם חברות דיגיטליות.