מחירון רכב יד שנייה : חובה לדווח מחיר הרכב במכירה

מחירון רכב יד שנייה : חובה לדווח מחיר הרכב במכירה

חדשות טובות לשוק הרכב בישראל. בדומה למחשבון משרד האוצר על עלות ביטוחי חובה וביטוחי בריאות משרד התחבורה משיק מחירון חינם לרכב יד שנייה וכלי רכב משומשים. המחירון  מבוסס על מחיר ממוצע של דגם ולכן מעכשיו חובה לדווח מחיר הרכב במכירה בעת העברת בעלות.

מחירון רכב יד שנייה

מחירון רכב יד שנייה

כמה עולה רכב יד 2 מחירון רכב יד שנייה

המהפכה בשוק המכוניות המשומשות יוצאת לדרך • מהשבוע הבא: בעת העברת הבעלות על רכב יתבקשו המוכר והקונה לדווח על מחיר הרכב • המהלך שיזמה השרה רגב נועד לספק לציבור מוכרי וקוני הרכב המשומש מידע אמין אודות מחיר הרכב • “לציבור הישראלי מגיע מחירון מהימן, המציג מחיר ריאלי של הרכב בלי אינטרסים זרים”, אמרה רגב

החידוש כעת יהיה שסוף סוף יהיה מחירון רכב, שיהיה מחירון שיתופי, לכל דגמי מכוניות משומשות, ויקבל את החסות של משרד התחבורה. רכב יד שניה מחירון חינם.

שווה את הכסף?. כמה באמת עולה הרכב שאתם רוצים לרכוש?.

עם השקת המחירון, שאת הקמתו יזמה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים (תא"ל) מירי רגב, יוכל בקרוב הציבור, לראשונה בישראל, לקנות רכב משומש במחיר ריאלי ובשוויו האמתי, זאת במסגרת מדיניות משרד התחבורה להגברת השקיפות לציבור הרחב.

כל מי שקנה פעם רכב משומש מכיר את ההתלבטות: מה בעצם המחיר האמיתי של הרכב? האם מחיר המחירון הוא המחיר הנכון? המחירון השיתופי ישים סוף לשאלות אלה ויאפשר לצרכן לקבל החלטה המבוססת על נתוני אמת.

800,000 עסקאות רכב משומש בשנה

בישראל מתבצעות מדי שנה למעלה מ-800 אלף עסקאות למכירת רכב משומש. רכישת רכב היא ההוצאה השנייה בגובהה במשקי הבית בישראל.

קבלת מידע מדויק, מעודכן ונגיש על מחירו הריאלי של הרכב, היא לפיכך יעד צרכני משמעותי. במה זה מועיל?.  יצירת שוק שוק רכב אמין, הוגן ומשתלם יותר לצרכן.

כיום, מחירי הרכב המשומש בישראל נקבעים באופן כמעט בלעדי על ידי מחירון אחד, שלא תמיד מייצג את המחיר המשולם בפועל. כדי לשנות מצב זה מהיסוד, יזמה השרה רגב מהפך בשוק מחירוני הרכב: מאגר רכב שיתופי וחינמי, המבוסס על נתוני אמת מעודכנים. המחירון עשוי לתרום להוזלת פרמיות הביטוח, המתומחרות כיום על סמך מחירון פרטי שאינו מייצג נאמנה את מחיר השוק.

לפני רכישת רכב משומש יש לבצע את הבדיקות הבאות

בדיקת רכב מעוקל

בירור שעבוד רכב חינם באתר רשם המשוכנות

בדיקת מכנית לרכב במכון מורשה

היסטוריית טיפולים לרכב

מחירון רכב יד שנייה חינם משרד התחבורה. בדיקת שעבוד חינם תחבורה בדיקת בעלות על רכב. צפו כעת במחירון רכבים משומשים חינם. היכן?. באתר משרד התחבורה העברת בעלות על רכב באתר המשרד