טופס פדיון פוליסת פרט מגדל

טופס פדיון פוליסת פרט מגדל

פוליסות פרט הן אחד ממכשירי החיסכון הנפוצים בישראל. הן משווקות על יד סוכני הביטוח וחברות הביטוח . עם תום תופת הביטוח ניתן לקבל את הכסף באמצעות טופס פדיון פוליסת פרט מגדל

בעמוד זה ניתן להוריד טופס משיכת כספים פוליסת פרט מגדל שמשון מעוז סלע המגן W9 + פטקה 

 

טופס פדיון פוליסת פרט מגדל

טופס פדיון פוליסת פרט מגדל תמונה של כסף קרדיט אנספלאש

טופס פדיון פוליסת פרט מגדל

על מנת לבצע פדיון פוליסת פרט בחברת מגדל יש לשלוח לחברת הביטוח באמצעות שירות לקוחות 03-9201010 או סוכן הביטוח טופס בקשה לפדיון ביטוח חיים עם חיסכון.

הטופס נקרא בקשה לפדיון פוליסת ביטוח חיים טופס מספר 8 של מגדל ביטוח.

טרם ביצוע בקשת פדיון חשוב לזכור שפוליסת ביטוח עם חיסכון ואולי גם עם רכיב ביטוח חיים או שחרור מתשלום פרמיה במקרה של אובדן כושר עבודה יכולה להיות שווה הרבה מאד כסף במקרה של אירוע ביטוחי המכוסה בפוליסה.

כדאי מאד להתייעץ עם יועץ אובייקטיבי לביטוח או סוכן ביטוח לגבי הכדאיות שבפדיון ביטוח פרט עם חיסכון ובמידת הצורך לערב את חברת הביטוח ולבדוק את האפשרויות להמשך החיסכון בפוליסה.

איך להגיש טופס פדיון פוליסה פרטית מגדל ביטוח  

שלב 1 פרטים אישיים  ומיסוי בארצות הברית 

שלב זה הוא חשוב מאד על מנת שחברת הביטוח תוכל לזהות את המבוטח או המוטב בפוליסה במחשבי חברת הביטוח . יש לבדוק את אופן כתיבת הפרטים האישיים בשבע עיניים.

מדווח לרשות המיסים האמריקאית ?  שים לב שאלות לעניין FATCA לצורך דיווח לשלטונות המס בארה"ב

הצהרות בדבר איבוד כיסוי ביטוחי שלב 2 

מכיוון שחלק מפוליסות פרט כוללות כיסוי ביטוחי או יתרונות אחרים על ציר הזמן לרבות בונוס התמדה , בפוליסות אשר שווקו בעבר .

על המבוטח להצהיר שהוא מודע לאבדן הזכויות בפוליסה . לכן , אנו מזכירים שוב רצוי להתייעץ עם איש מקצוע אובייקטיבי בתחום החיסכון הפנסיוני .

טפסים להורדה פדיון ביטוח פרטי חיסכון מגדל 

טופס פדיון פוליסת פרט מגדל משיכת כספים מגדל טפסים

טופס W9 דיווח פטקה מספר ביטוח לאומי ארצות הברית fw9

מגדל ביטוח שירות לקוחות טלפון  

03-9201010

לפני ביצוע פדיון פוליסה פרטית יש לבצע איתור כספים אבודים הר הכסף של משרד האוצר ולוודא שאין לכם פוליסות עם חיסכון או נכסים אחרים בחברות ביטוח ולבצע שיקול דעת נכון ומדויק לפני משיכת כספים מחברת ביטוח ! 

טופס פדיון פוליסת פרט מגדל להורדה עם הנחיות להגשת טופס תקין למשיכת כספים מפוליסת ביטוח פרטית בחברת מגדל טיפים לביצוע פדיון טפסים שירות לקוחות מגדל טלפון