הר הביטוח איתור כספים אבודים

הר הביטוח איתור כספים אבודים

החיסכון הפנסיוני בישראל עובר מהפכה של ממש ומי שנהנה ממנו בין היתר הם החוסכים המחפשים כסף אבוד . באמצעות שירות חדש של האתר ניתן לבצע  איתור כספים לפי תעודת זהות באמצעות הר הביטוח איתור כספים ובנוסף כשירות מיוחד נבדוק עבורכם מקומות נוספים בהם מתנהלים כספים אבודים אך לא מופיעים בהר הכסף או במסלקה הפנסיונית .

גולשים יקרים על מנת לבצע איתור כספים לנפטר וירושות מוצלח יש לקרוא היטב את הכתבה 

למי יש כסף אבוד במדינת ישראל והיכן

הכסף האבוד הנאמד בכ 15 מיליארד דולר מתחלק בין כספים של חוסכים הנמצאים בחיים לבין חוסכים שנפטרו ויש לבצע עבורם איתור כספי נפטרים וכספי ירושה אבודים. בתחילת שנות האלפיים היום אלו אורלי וגיא שהעלו את המודעות הציבורית לכסף אבוד בקרן פנסיה או כסף רשום בחברות הביטוח ולאחר מכן הצטרפה התקשורת כולה ובלחץ הציבור הוקם אתר הר הכסף ולאחר מכן הר הביטוח על מנת לאפשר לציבור לחסוך ולאתר כפל ביטוחים .

איתור ירושות כסף אבוד של נפטר ללא צורך בצו ירושה או תעודת פטירה עלות השירות 19 שח בלבד 

היה לי סוכן אני לא יודע מה אתו

איתור כספים הר הכסף 2 משרד האוצר מאפשר לפתור גם בעיית ניתוק הקשר עם סוכן הביטוח שלך . בין אם סוכן הביטוח עזב את המקצוע , מכר את תיק הביטוח שלו ובין סתם אין לך קשר איתו , ניתן כיום לבצע איתור כסף אבוד באמצעות כלים מתקדמים באינטרנט ולמצוא קופות גמל ישנות , חיסכון ישן בבנק ועוד קופות ומלווה מדינה .

כמה עולה בדיקת ביטוחים איתור כספים ירושות כסף של נפטרים 

בדיקת ביטוחים באמצעות האתר כרוכה בעלות של 19 ש"ח בלבד ! אנו נבצע עבורכם חיפוש בכל המערכות ומאגרי המידע בהם ניתן לחפש כסף אבוד ותקבלו מאיתנו דוח מסודר , לרבות זכאות למלווה מדינה , בדיקה אצל האפוטרופוס הראשי , זכאות למענק של ארגון המורים ועוד .

במידה ולא אותרו כספים על שמכם או עבור אדם שנפטר ואתם זכאים לכספים שלו , נעביר אליכם דוח מסודר עם כל המקומות בהם בוצע חיפוש אך לא אותרו כספים .

איתור כסף אבוד ירושות און ליין *  תשובה תוך 24 שעות * השלמת פרטים לאחר התשלום 

הר הביטוח איתור כספים אבודים שירות תוך 24 שעות איתור כסף אבוד קופות גמל ביטוחים פנסיה מלווה מדינה שלום גליל איתור ירושות נפטרים ללא תעודת פטירה או צו ירושה

לקבלת השירות יש לבצע תשלום ולאחר מכן השלמת פרטים

לביצוע תשלום עבור שירות איתור ירושות וביטוחים אבודים יש ללחוץ על קנה עכשיו


איתור כסף אבוד און ליין *  תשובה תוך 24 שעות * השלמת פרטים לאחר התשלום 

הר הביטוח איתור כספים אבודים שירות תוך 24 שעות איתור כסף אבוד קופות גמל ביטוחים פנסיה מלווה מדינה שלום גליל איתור ירושות נפטרים ללא תעודת פטירה או צו ירושה.  בשנת 2020 עלתה הכדאיות לאיתור כסף אבוד הודות לחוזר משרד האוצר המעניק פטור , בכפוף לתקנות חדשות של מס הכנסה , ממשיכת כספים פיצויים ותגמולים בקופת גמל ללא צורך באישור פקיד שומה אלא על ידי הצהרת החוסך בלבד. זוהי תקנה חשובה מאד המעניק ה פטור ממס והיא טובה למימוש בעיקר בשנים בהן יש לך הכנסות נמוכות או שבנה בה לא הייתה לכם עבודה או תקופות של אבטלה.