הדיל היומי מישראכרט הרשמה להטבות

הדיל היומי מישראכרט הרשמה להטבות

במציאות הכלכלית של ימנו חשוב לחסוך בכל דרך שניתן . על מנת לרכוש מוצרים במחירי מבצע נרשמנו להטבה מיוחדת שמגיעה במייל מדי יום ונקראת הדיל היומי מישראכרט הרשמה להטבות . כתבה בנושא הטבות בכרטיסי אשראי וחסכון. לכבוד החופש הגדול 2023 רכזנו עבורכם כמה הטבות חשובות שיסייעו לכם לבלות על הילדים ולשלם פחות. מי זכאי?. לפי תנאי הזכאות למימוש הטבות בכרטיס אשראי באתר ההבטות לפי התנאים המתחדשים.

סרטים חדשים 2023 המלצות ביקורת וכרטיסים מוזלים

1+1 הדיל היומי מישראכרט הטבות בכרטיס אשראי 

אין ספק שצו השעה , תמיד ולא משנה באיזו שעה , היא ניצול הטבות משמעותיות שנותנים לנו גופים שונים. צרכנים נבונים כבר יודעים לזהות מתי מדובר בהטבה משמעותית שמגלמת הנחה באמצעות רכישה בכרטיס אשראי ומבצעים של חברת ישראכרט ומתי כדאי לבצע רכישות באמצעות כרטיס אשראי בסכום הנדרש.

הדיל היומי מישראכרט הרשמה להטבות

הדיל היומי מישראכרט הרשמה להטבות

נרשמתי לרשימת התפוצה ובמשך ימים אחדים קבלתי מבצעים שהיו מבחינתי מאוד אטרקטיביים. חלקם לא היו רלוונטיים למה שאני צריך באותה תקופה , אבל למי שכן , בהחלט ניתן לחסוך לא מעט כסף בקניות לבית או לחסוך במחירי חופשות.

מדעטק חיפה מדעטק חיפה כרטיסים מוזלים 

מבלים וחוסכים בימי החופש הגדול ולא רק. הפעם בחרנו במבצע מדעטק חיפה – קופון לכרטיס ב 44 ש"ח המאפשר רכישת כרטיסים מוזלים במבצע למוזיאון המדע בחיפה עד מתי המבצע בתוקף?. 31/12/2023.

הטבות בכרטיס אשראי 1+1 בקולנוע סינמה הוט 

רשימת ההטבות חשוב לציין משתנה מעת לעת והיא מופצת בקרב מחזיקי כרטיס האשראי בכמות מוגבלת. אחת ההטבות החשובות במיוחד בימי החופש הגדול היא כרטיס 1+1 בסוף שבוע לסרט ברשת HOT CINEMA . ההטבה של 1+1 בקולנוע של כרטיס אשראי מגלמת הנחה חשובה של 50% במחיר כרטיס קולנוע אחד הבילויים המועדפים על הישראלים בשנים האחרונות למרות כניסת נטפליקס ישראל לשוק התוכן.

מבלים בחופש הגדול מבצעים 1+1 הנחות אטרקציות חופש גדול 2023

1+1 ברכישת כרטיס כניסה במחיר מלא בקופות אתר "חמי געש" תוקף הורדת הטבה 31/12/2023

אטרקציות 1+1 לכרטיס לגן החיות "חי – כיף" ראשון לציון תוקף הורדת הטבה 31/12/2023

הורים וילדים בילוי משפחתי אטרקציות קופון ל"קיפצובה" כרטיס 1+1

1+1  גם בחמי געש 

אם כבר דרנו על החופש הגדול וטיולים לכל המשפחה אז הנה הטבה חשובה שחוסכת לא מעט כסף בבילוי במעיינות החמים של געש. בעבר התגוררתי באחד מקיבוצי האזור ואני ממליץ בחום על טיולי טבע באזור בנפלא הזה. ההטבה בכרטיס אשראי מאפשרת לחסוך כ 50% מעלות הבילוי ומבחינתי זו הטבה מעולה !

הדיל היומי מישראכרט הרשמה להטבות.  סקירת הטבות. מה בכתבה?. כרטיס אשראי הטבות 1+1 בקולנוע כניסה לאתרי תיירות והנחות בכל תחומי החיים באתר הישראלי טיפים לחיסכון

הכתבה סוקרת הטבות בכרטיס אשראי באתר ישראכרט ביום 12/05/2019 ואיננה מחייבת את חברת האשראי . לכל הערות לכתבה ניתן לפנות לעמוד צור קשר עם אתר אינפוביט .