כספים אבודים של נפטרים

כספים אבודים של נפטרים

כספים אבודים של נפטרים בחברות ביטוח וחשבונות רדומים בבנקים כמו מניות ישנות וניירות ערך הם אחד החוליים הכואבים של הכלכלה הישראלית לצד הנזק הכלכלי שהן גורמות לצרכנים ולאזרחים המתקשים לאתר כספים אבודים או כספים אבודים של נפטר ולממש את הכספים האבודים על ידי משיכת הכספים מחברת הביטוח או קרן הפנסיה .

נכון לשנת 2019 ניתן לבצע איתור כספים של נפטרים באמצעות אתרי הר הכסף או הר הביטוח של משרד האוצר  . אולם איתור כספים חינם לפי תעודת זהות אינו פותר את כל הבעיה שכן הוא אינו כולל כספים מלווה מדינה או כספים של אגודות אשראי ומקורות כספיים נוספים שייתכן ותהיה זכאי להם בתור כספי ירושה שייתכן אף פטורים מס הכנסה  



כספים אבודים של נפטרים משרד האוצר

בשנה האחרונה צבר תאוצה השימוש באתר הר הכסף של משרד האוצר. הר הכסף החדש הוא אתר אינטרנט המאפשר חיפוש כספים חלקי של כספים אבודים של נפטרים בחברות ביטוח קופות גמל קרנות פנסיה אבודות וחשבון בנק רדום . אך אינו מאפשר בדיקת מלווה מדינה או חשבון מניות וכספים אבודים אחרים כגון מניות בנק מסד או איתור נכסים אצל האפוטרופוס הראשי . אז מה עושים וכיצד מאתרים כספים אבודים באמצעות איתור כספים אבודים הר הכסף 

 

שירות איתור כספים אבודים הר הכסף כספים אבודים של נפטרים משרד האוצר

שירות של אתר infobit מאפשר לכם לקבל מידע אודות כספים אבודים של נפטרים במודל הצלחה ותשלום בלעדי לאתר. הר הכסף הגדול מחכה לכם ותאם משלמים עבור דוח איתור כספים ברור לצרכן עם הסבר מיועץ מומחה לאיתור כספים אבודים של הר הכסף משרד האוצר שירות איתור כספים של נפטר – לאיתור כספים של אדם חי לחצו כאן השאירו פרטים ברורים בתיבת הקשר. אנו נבצע עבורכם איתור כספים אבודים ללא תשלום! במידה ונאתר כספים אבודים לרבות מלווה מדינה ומקומות נוספים נכין עבורכם דוח איתור כספים אבודים .

עלות דוח איתור כספים לנפטר הנה 150 ₪ בלבד ורק אם מצאנו כספים אבודים !

שירות איתור כספים אבודים של נפטרים כוללת איתור כספים אבודים בכ 150 גופים המנהלים כספים אבודים ולא כולם מחזירים תשובה באתר האוצר ! חשוב לזכור ! אינכם חייבים לרכוש את הדוח מאתנו גם אם נאתר עבורכם כספים אבודים .  

 

[si-contact-form form='9']